کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9425 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318776 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تجربه کاربری جدید با Windows App

Microsoft در ماه آگوست اعلام کرد که برنامه جدید Windows App برای اتصال به دسکتاپ‌ های از راه دور را در پاییز امسال در دسترس عموم قرار خواهد داد. همانطور که مشخص شد، این نسخه GA امروز، چند روز قبل از اولین روز رسمی پاییز منتشر می‌شود.

Microsoft در یک پست وبلاگی اعلام کرد که این برنامه اکنون به طور رسمی برای Windows، macOS، iOS، iPadOS و مرورگرهای وب در دسترس است. همچنین برای دستگاه‌ های Android نیز در دسترس است، اما این نسخه هنوز به‌ عنوان یک پیش‌ نمایش عمومی برچسب‌ گذاری شده است.

 

تجربه کاربری جدید با Windows App

 

برنامه جدید Windows App برای ارائه تجربه کاربری یکپارچه‌ تر برای هر پلتفرم به کاربران نهایی و مدیران فناوری اطلاعات طراحی شده است. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا به خدمات رایانه‌ای از راه دور، محلی و ابری مانند Windows 365، Azure Virtual Desktop، Remote Desktop، Remote Desktop Services، Microsoft Dev Box و سایر موارد متصل شوند.

هر کامپیوتری را در هر جایی استفاده کنید!

Microsoft همچنین می‌گوید برنامه جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا صفحه اصلی خود را سفارشی کنند و از ویژگی‌ هایی مانند هدایت دستگاه، بهینه‌ سازی‌ های Microsoft Teams، پشتیبانی از تنظیمات چند مانیتور و رزولوشن‌ های نمایشگر پویا استفاده کنند. همچنین قرار است به کاربران راهی سریع برای تعویض حساب‌ ها در برنامه ارائه دهد.

Microsoft همچنین پس از رسیدن به دسترسی عمومی، برخی بهبود ها را در برنامه Windows انجام داده است:

اقدامات دستگاه و برنامه: مدیریت دستگاه را با طیف وسیعی از اقدامات یکپارچه منحصر به راه حل‌ های پشتیبانی شده ساده‌ تر کنید.

پشتیبانی از Windows 365 Frontline Cloud PC: از سازگاری گسترده برای موارد استفاده تخصصی لذت ببرید.

بازخورد درون برنامه‌ای: کاربران Windows 365 و Azure Virtual Desktop می‌توانند به راحتی بازخورد را در داخل برنامه ارائه دهند.

تعویض حساب برای Microsoft Entra ID: کاربران iOS و macOS می‌توانند هنگام استفاده از یک حساب Microsoft Entra از تعویض آسان حساب بهره‌مند شوند.

Relayed Remote Desktop Protocol (RDP) Shortpath: تجربه اتصال و عملکرد بهبود یافته برای جلسات از راه دور. 

 

قبل از راه‌ اندازی GA امروز، برخی واکنش‌ های منفی نسبت به نام برنامه جدید وجود داشته است. برخی معتقدند که با نام Windows App، جستجوی برنامه جدید سخت‌ تر خواهد بود و برخی دیگر احساس می‌کنند که ارائه پشتیبانی فنی برای برخی مشتریانی که ممکن است به اندازه دیگران با رایانه آشنا نباشند، دشوارتر خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51038 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/30 تعداد مشاهده: 874
سافت گذر